Výměna / Vrácení / Reklamace

POSTUP vrácení a výměna palubky vencl
 

Snažíme se zboží vždy co nejvíce zabezpečit a připravit na dlouhou cestu k vám. I přes všechna opatření může dojít během cesty k poškození.

Prosíme, nikdy od dopravce nepřebírejte viditelně poškozenou zásilku.

 

Co dělat, když mi přepravce dovezl poškozenou zásilku?

Pokud zásilka během přebírání jeví zjevné poškození obalu, nepřebírejte ji. Pravděpodobně došlo k jejímu poškození během přepravy. Dejte prosím vědět našemu Zákaznickému servisu (603 542 848), že jste zásilku nepřevzali a o zbytek se postaráme my. Nebojte, novou zásilku s nepoškozeným zbožím co nejdříve znovu odešleme (samozřejmě na naše náklady).

Co dělat, když jsem převzal poškozenou zásilku?

Může se stát, že i když není obal viditelně poničen, zboží může vykazovat známky poničení. V tomto případě vás prosíme o zaslání fotografií poškozeného zboží na email: objednavky@palubky-vencl.cz

Dále se prosím spojte s naším milým Zákaznickým servisem (603 542 848), který vám řekne bližší informace ohledně odvezení poškozeného zboží a následné výměně. K poškozenému zboží prosím přiložte vyplněný Reklamační formulář.

Co dělat, když se v mé zásilce objeví poškozené kusy?

Není nic jednoduššího, než ve stanovené lhůtě 14ti dnů vadné zboží nafotit a poslat fotky na Zákaznický servis (objednavky@palubky-vencl.cz) a my vám nevyhovující zboží vyměníme a znovu odešleme (na  naše náklady). K poškozenému zboží prosím přiložte vyplněný Reklamační formulář.

Co dělat, když chci zboží vrátit?

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14ti dnů není u nás vůbec nic složitého. Stačí zboží zabalit a společně s Reklamačním formulářem zboží zaslat zpět na naši adresu Mostecká 24, Týniště nad Orlicí. Ke zboží prosím přiložte vyplněný Reklamační formulář.

 

Pokud stále váháte a máte nějaké otázky, kontaktujte náš Zákaznický servis na tel. č. 603 542 848 nebo emailu: objednavky@palubky-vencl.cz 

*
*
*