Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Na slevu 2% zbývá 24 200,00 Kč

Výměna / Vrácení / Reklamace

POSTUP vrácení a výměna palubky vencl
 

Snažíme se zboží vždy co nejvíce zabezpečit a připravit na dlouhou cestu k vám. I přes všechna opatření může dojít během cesty k poškození.

Převzetí zboží

Po obdržení zásilky prosíme, abyste si pečlivě zkontrolovali stav obalu a zboží. Pokud by měl obal nějaké viditelné poškození, doporučujeme postupovat následovně: 

ZÁVAŽNĚ POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

Pokud obal jeví evidentní poškození a zboží vykazuje závažné poškození, můžete odmítnout převzetí zásilky. V tomto případě vám celou zásilku vyměníme za novou.

Nebo

OBAL JE POŠKOZENÝ, ALE ZBOŽÍ VYPADÁ V POŘÁDKU Pokud obal jeví známky poškození a jen pár kusů vykazuje poškození, zásilku můžete převzít ALE NEZAPOMEŇTE NA NÁSLEDUJÍCÍ:

1.SEPSÁNÍ PROTOKOLU

Společně s řidičem, který vám zásilku doručí, sepište protokol (tzv. "převzetí s výhradou"), ve kterém zdokumentujete viditelné poškození obalu. To nám pomůže lépe zpracovat vaši reklamaci, pokud by byla potřeba.

2. ZHODNOCENÍ STAVU ZBOŽÍ

Po otevření zásilky si důkladně prohlédněte všechno zboží. Pokud by byl nějaký produkt vážně poškozený a nechcete ho přijmout, prosím ohlaste nám to co nejdříve na tel.číslo: 603 542 848 nebo na email: objednavky@palubky-vencl.cz

3. NAHLÁŠENÍ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

Pokud zjistíte, že některé zboží je vážně poškozené, kontaktujte nás na našem zákaznickém servisu do 24 hodin od převzetí zásilky. Pro jednodušší představu o vzniklé škodě prosím pošlete i fotografie poškozeného zboží na email: objednavky@palubky-vencl.cz. Zboží, které je nahlášeno jako poškozené, vám bezplatně vyměníme za nové.

Věříme, že vaše objednávka dorazí v pořádku a že budete s našimi produkty spokojeni. Pokud byste měli jakékoliv otázky či požadavky, neváhejte nás kontaktovat na našem zákaznickém servisu. 

 

Co dělat, když chci zboží vrátit?

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14ti dnů není u nás vůbec nic složitého. Stačí zboží zabalit, informovat nás a zaslat zpět na naši adresu Mostecká 24, Týniště nad Orlicí. 

Pokud stále váháte a máte nějaké otázky, kontaktujte náš Zákaznický servis na tel. č. 603 542 848 nebo emailu: objednavky@palubky-vencl.cz 

*
*
*